Dagens träning

♦ 30 min "core"
♦ Rygg
♦ Axlar
♦ Mage

Rygg
Sittande rodd 3 x 7 reps med 35 kg
Latsdrag 4 x 6 reps med 30 kg
Stående enarmsrodd 3 x 8 reps med 10 kg

Axlar
Hantellyft åt sidan 3 x 6 reps med 6 kg
Hantellyft rakt fram 3 x 6 reps med 7 kg
Axelpress 3 x 7 med 10 kg
Kabellyft åt sidan 3 x 6 med 7 kg (första gången jag kör den, jäkligt skön övning faktiskt)

Mage
Övning 1,2,4 & 5 som jag skrev om här. Fast jag körde 3 x 20 reps på övning 2,4 & 5. Försökte mig på övning 6 också men det gick inte så bra. Kunde inte hänga mig kvar i stången då jag bara gled...

Idag har jag varit riktigt duktig med magträningen. För en gångs skull har jag kört ordentligt och inte fuskat. Nu gäller det bara att fortsätta också så att magrutorna sitter där dom ska i sommar ;o)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Javisst ;)

2009-03-24 @ 12:11:34
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0