Dagens första träningspass - Hip Hop Abs


Nu har jag testat första delen i dvd:n Hip Hop Abs som jag skrev här att jag skulle pröva. Dvd:n består av 3 olika träningsprogram:

-Fat burning cardio
-Ab sculpt
-Total body burn

Jag har alltså testat fat burning cardio. Jag blev faktiskt svettig trots att jag stod inne på mitt lilla trånga rum där jag inte kan ta ut stegen till 100%. Men det var lite väl kort med bara 30 minuter. I alla fall för min del. Men för en person som aldrig brukar röra på sig räcker det gott och väl. Jag tror det här är en bra träningsvideo för just såna personer som inte rör på sig så mycket. Man får upp pulsen, man blir varm och det är rätt roligt. Sean T som är instruktör i videon är lite dryg men det är ju rörelserna som är viktigast.

Det var bra danssteg men det var lite klurigt ibland att försöka spänna magen samtidigt. Vilket är A och O om man vill trimma magen. Men som med allt annat så blir det enklare med lite träning. Testa vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0