Hip hop abs

Hittade bara detta klipp ifrån videon, lite slött i början (uppvärmningen tror jag) men i slutet kommer dom igång. Själva "programmet" är 30 min långt i verkligheten...

Jag har laddat ner träningsvideon "Hip Hop Abs" som dom säljer på tv-shop. Det mesta på tv-shop är bara skit men jag tror att den här videon kan vara ganska bra. Jag tror ju inte att man får världens magrutor av att följa denna video enbart som dom påstår, men däremot är dans i sig jäkligt bra träning. Och så får man lära sig lite nya moves genom videon ;o)

Jag ska testa denna nästa gång när jag är ensam hemma. Vill inte stå och dansa med publik, haha. Men jag återkommer med en recension när jag har testat =o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0