Fetto helg

Nej fy vilken onyttig helg det blev. Taco i fredags med läsk och choklad till Let´s Dance. Sen bakade jag igår och lite för många bullar och kakor slank ner i magen. Plus taco chips med dip och choklad på kvällen. Idag tröck jag i mig bullar till "middag" klockan 4 då vi egentligen inte skulle äta någon riktigt middag idag. En halvtimme senare kommer lillebror och frågar om jag vill ha hämtpizza. Tänkte säga nej först men insåg snabbt att jag kommer vilja ha när jag ser lillebror äta. Dock sa jag att jag ville ha en barnpizza, men lillebror glömde bort så jag fick en vanlig. Och för tredje dagen i rad har jag tryckt choklad. Nej nu är det stopp!!!
Från och med imorgon är det andra bullar som gäller. Jag måste bättra mig med maten och skära ner på snasket. Imorgon är det jag som äter sallad till lunch efter träningen. Med tonfisk. Det är bra. Protein och allt =o)

Ser inte det här bra mycket godare och frächare ut än en fettig pizza?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0