Bakning

Nu har jag bakat två sorters bullar och en sorts småkaka. Resultatet blev riktigt bra. Allt smakade jättegott. Nästan för gott då jag har gått och smånallat på dem så nu är jag proppmätt. (Nötsnäckorna var oförskämt goda). Lär nog få skjuta på middagen ikväll ;o)

Jag skulle egentligen gjort en sorts bulle till, men det blev så många bullar av dom här så jag struntar i det. Däremot ska jag fortfarande göra två sorters småkakor till som jag ska ha med mig på kalaset nästa söndag, men det får bli en annan dag. Jag är så mätt nu så jag orkar inte röra mig. Plus att det snart är dags att börja med middagen.

Nötsnäckor


Chokladnötkakor


Wienerbullar


(Är det någon som vill ha recepten så hojta till så lägger jag ut dem här)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sugen på att prova aloe veras produkter :)

Jag menar du som tränar så mkt å så.. Dom har en jätte bra dryck som rensar magen på alla slaggprodukter & stärker emunförsvaret ! Snart kan du köpa det av mig.. Det skadar ju inte att testa iaf ;) gör gärna lite reklam för mig där uppe med ;) hihi.. puss

2009-02-14 @ 17:15:52
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0