Tankarna just nu

Jag håller på fram och tillbaka och det blir aldrig riktigt något utav det. Vårruset går om två dagar och jag är inte anmäld som jag skrivit tidigare att jag skulle göra. Tränad är jag inte heller och jag velar fortfarande angående gymkort. Nu är tankarna tillbaka om gymkort på Sats. Det är ändå det bästa gymmet trots att det är oförskämt dyrt för en fattig student. Jag kan skaffa studentkortet som går på 310:-/månad (fortfarande dyrt), men då får jag bara träna på dagtid vilket innebär att jag får börja träna senast 15.30 och jag ska vara ute senast 17.00. Det är drygt att alltid behöva åka till gymmet före halv fyra och jag missar alla kvällspass. Men samtidigt finns det många bra pass på morgonen och mitt på dagen och jag tränar ju ändå mest styrketräning.

Samtidigt vet jag inte hur nästa termin kommer se ut. Den här terminen har vi haft skola 2-3 gånger i veckan och då är det ju lugnt. Men tänk om det är skola typ varje dag, då hinner jag ju inte träna dagtid. Ska träffa en tjej i skolan idag som redan läst det jag ska läsa efter sommaren så jag ska fråga henne hur det kommer se ut. Sen får vi se vad jag bestämmer mig för.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0