Hockey


Vem missar dessa killar på isen frivilligt? ;)


Natten till torsdag spelar Tre Kronor sin första OS-match och jag vill såklart sitta bänkad. Problemet är bara att matchen börjar 01.30 och jag ska upp klockan fem och har skola till 17.00. Bland annat har vi en muntlig redovisning på schemat. Nu är frågan: ska jag sitta uppe och se matchen och va trött i skolan eller ska jag skita i den? Det gäller ju bara en dag så det är ju inte världens grej om man är lite trött. Redovisningen är på förmiddagen och jag lär ju inte bli trött förns efter lunch. Alltså jag måste fan se matchen. Det går ju inte missa. Det är ju bara att försöka lägga sig tidigt och sova tills matchen börjar. Sen har jag ju två timmar på bussen att sova på =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0