Dilemma

Dags för en uppdatering igen om läget. Jag har nu fått lite beslutsångest angående vilket gym jag ska bli medlem hos. Jag var verkligen helt inne på att börja på Friskis & Svettis i Uppsala. MEN... jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag flyttar till Uppsala, och så länge jag bor i Bålsta är jag bara i Uppsala ca 3 dagar i veckan. Sen kanske jag inte kan träna just alla tre dagar jag är i Uppsala. Och när jag är "ledig" och hemma i Bålsta kan jag ju inte träna alls bara för att jag har kort i Uppsala. Nu blev det himla massa Uppsala, men ni fattar... Det är inge kul att skaffa kort när man inte kan utnyttja det som man vill. För jag kommer ju vilja träna ofta. Men jag sitter ju inte och åker buss i två timmar för att komma till gymmet, och sen åker två timmar hem igen. Så jag kan ju bara träna dom dagar jag har skola.. Så... hur f*n ska jag göra??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0