Äntligen


Efter 11 månader har jag äntligen skaffat gymkort igen. Imorse när vi var ute på långpromenad gick vi till Sats och skaffade ett nytt medlemsskap till mig. Så nu ska jag få fart på arslet och bli vältränad och supersnygg igen.

Jag avslutade mitt medlemsskap på sats för 11 månader sedan på grund av att jag blev arbetslös och inte hade råd att fortsätta. Sen började jag plugga och då visste jag inte om jag skulle bo kvar här eller flytta till Uppsala. Om jag skulle fortsätta på Sats eller köra på Friskis & Svettis som är betydligt billigare. Men nu finns det ingen tvekan längre och inget som hindrar mig ifrån att skaffa kortet igen. Plus att dom nu har superbra erbjudande för studerande så det passade perfekt att bli medlem nu.

Så nu efter ett långt sommarlov av lathet brakar det igång ordentligt. Skolan börjar och mitt nya hälsosamma liv börjar. I´m back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0