Vilodag


Såhär har jag gått runt hela dagen.
Myst i mjukiskläderna =D

Har haft en riktigt lugn dag idag. Har verkligen vilat kroppen men det behövdes. Jag har fortfarande träningsvärk så jag känner mig enormt stel. Jag har även haft huvudvärk igen idag. Jag hoppas att det bara är lågtrycket som spökar.
Annars har jag vart en sväng ner till Ica och handlat hem ingredienser till middagen jag gjort idag. Receptet hittar ni här. Fast jag hade kycklingfilé istället för kalkon. Fungerade utmärkt. Dock tog jag ingen bild då jag hade otroligt ont i huvudet efter att jag stått vid spisen men ni får ju länken istället.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu fram till klockan åtta då Unga mödrar börjar. En promenad skulle va skönt men det blir nog regn när som helst. Dum ursäkt men ja jag använder den =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0