Ny design - ny blogg?

Har pillat med designen ikväll. Blev inspirerad av mig själv när jag satt och gjorde designen på en annan blogg så jag ville förnya lite här också. Lite mer rosa, lite mer enkelt precis som jag vill ha det. Kommer nog bli lite ändring på inläggen här i fortsättningen men hur vet jag inte än. Är lite kluven just nu när det gäller bloggandet. Det här är min träningsdagbok och träningen kommer jag inte sluta skriva om. Det är allt däremellan jag skriver om som jag känner mig kluven om. Jag är inte så personlig i bloggen och jag utelämnar inte så mycket detaljer om mitt liv och det är precis så jag vill ha det här. Det jag funderar över är om jag ska utelämna några detaljer över huvud taget. Bara köra träningsdagbok rakt igenom. Vill jag skriva om något annat så har jag en till blogg jag kan skriva sånt i. Men jag vet inte. Får se hur jag gör. Är lite less just nu bara. Inte less på att blogga, men på andra saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0