Snart är dom tillbaka i rutan


Snart drar alla härliga serier igång igen på kanal5. Jag har tjuvstartat ikväll med att titta på säsongspremiären av One Tree Hill och Gossip Girl på internet. Det var såå bra =)
Men för er som väntar på att det ska visas på tv så kommer här dom viktiga datumen:

Grey´s Anatomy 30 september
Desperate Housewives 6 oktober
Gossip Girl 18 oktober

Kanal 5 är lite efter med One Tree Hill och är fortfarande på säsong 6 så vi får vänta ett tag till på nyaste avsnitten. Eller ja, jag kommer ju se dom på internet för jag kan inte vänta ;o)

(Och sen den 29 september börjar även nyaste säsongen av både The Hills och The City på mtv.com).


Så kul att det äntligen drar igång snart så alla frågetecken kan redas ut. Vem är det Mike Delfino gifter sig med? Blir Blair och Chuck tillsammans på riktigt nu? Vad hände med Izzy och George, dog båda två? Snart vet vi =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Greys får jag inte missa.

2009-09-18 @ 06:29:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0