Träningsvärk och hallonte


Kom aldrig iväg till gymmet idag. Har fortfarande jordens träningsvärk i brösten plus att jag även har ont i triceps och benen. Det känns helt meningslöst att försöka träna när man har så ont. Man får inte samma effekt riktigt. Jag borde ha gått en promenad men inte ens det har jag gjort fast benen nog skulle uppskatta det. Istället har jag gjort absolut ingenting förutom att hämta lillebror efter jobbet och skjutsa honom till "Pia" så han kunde hämta ut ett paket.

Nu sitter jag här med en nygjord kopp grönt hallonte och tittar på tv. Går inget bra ikväll så jag ska väl se på Färjan som alla andra. Jag förstår inte hur folk kan se fram emot den serien för den är verkligen dålig. Men med brist på annat så duger det väl. Eller jag kanske läser en bok istället...

Nej nu ska jag dricka mitt te innan det kallnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0