Steget före

Nu spottar jag ur mig inlägg här känner jag men jag var tvungen att skriva ett till ;o)

Jag har varit riktigt effektiv med träningen den här veckan. På söndag har jag bokat in spinning följt av styrka för ben och rumpa. Så då har jag bara ett pass kvar att planera in och det är triceps och bröst. Dom andra musklerna har jag redan gått igenom den här veckan. Så jag ska alltså planera in ett styrke pass antingen imorgon, fredag eller på lördag. Men imorgon har jag bestämt att det ska va vilodag. Så planen nu är att köra styrkanlördag så kan jag slänga in ett konditionspassfredag. Det finns dock inga konditionsklasser på fredag så jag får köra själv. Men då kanske jag ska passa på att springabandet en stund. Hatar ju att springa men ibland kan det vara bra att göra det ändå. Det är ju grymt bra träning =P

Jag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0