Sjuk eller frisk?

Jag förstår inte vad som händer med min kropp. Jag mådde skit rent ut sagt tidigare idag och efter att slängt i mig ett par pannkakor vid halv fyra gick jag och la mig. Två timmar senare vaknade jag och mådde ännu sämre. Men sen blev jag bara piggare och piggare. Klockan sju åkte jag och hämtade lillebror från pingisträningen och sen åkte vi och pumpade däcken på volvon. Lillebror lärde mig pumpa så nu kan jag det, hihi. När jag kom hem ställde jag mig och gjorde chokladbollar och nu sitter jag här och mår kanon. Verkar riktigt skumt ju. Får se hur jag mår imorgon. Kan va vilket som.

Nu ska jag läsa lite fram till 21.55 då Fråga Olle Dokumentären börjar. Sen blir det sängen direkt efter det. Lika bra att få ordentligt med sömn inatt så jag förhoppningsvis mår bra imorgon. Jag vill träna ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0