Onyttig


Usch, känner liite ångest över middagsvalet. Eftersom mamma är borta ikväll med jobbet så orkade vi resterande inte göra någon middag så det blev att åka till pizzerian. Till mitt försvar så åt jag bara en halv, orkar aldrig en hel pizza. Men likväl är det onyttigt ändå. Speciellt för en som aldrig tränar cardio utan bara kör styrka hela tiden. Aja, man måste njuta av livet också (fast pizza är inte så jäkla gott egentligen om jag ska va ärlig). Colan jag drack till njöt jag av i alla fall =D

Kommentarer
Postat av: Zandra - 35 kilo ska bort!

SV: Du har så rätt. Och bilder har jag tagit för min egen skull just för att se men det är alltid kul för läsarna att se lite skillnad också. Så det blir nästa uppdrag. Är dock väldigt duktig på att skjuta fram det :P haha.



Pizza är väl inte det bästa nej. Men kom ihåg att man kan äta allt men inte alltid :) Och som du säger, ibland måste man få njuta också utan att behöva tänka på vad man stoppar i sig hela tiden!

2009-09-05 @ 18:59:13
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0