Nu sätter jag stopp


Tacomiddagen var riktigt god och mättande. Ändå fortsatte jag direkt att äta på godiset jag köpte och sen gick jag vidare till tacochipsen som jag dippade i gräddfils/tacosåsröra. Jag har ätit konstans i typ 2 ½ timma och nu har jag ont i magen och käkarna. Jag har äntligen ställt undan och sagt stopp men borde ha gjort det för länge sen. Varför kan man inte sluta äta förns allt är slut? När ska man bli vuxen och säga en ruta choklad räcker istället för att trycka i sig hela chokladkakan?

Jag som var duktig och gick på coren i morse för att jag hade ångest över all paj jag åt igår. Och så har jag ännu en svullarkväll. Usch nu fick jag riktigt dåligt samvete. Jag brukar inte ha det men nu har det verkligen varit utom all kontroll i helgen. Tur att jag ska på spinning imorgon och sen är det tamejfan ordning och reda på kosten som gäller. Så här kommer jag absolut inte kunna hålla på från och med onsdag nästa vecka då jag slutar gymma. Då kommer jag rulla fram tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0