Mys!?

Jag har aldrig haft nå tända ljus på mitt rum sen jag flyttade hit. Helt enkelt för att det inte finns någon mysfaktor i detta rum. Det är belamrat med saker och ja, precis det. Men idag har jag ju städat och det är ytte pytte mysfaktor här inne så jag tände för 5 minuter sen ett värmeljus i en rosa (såklart) värmeljushållare på byrån som numera är tom på saker (kors i taket). Sen kom jag på att rummet är litet, fylld med möbler och saker = varmt som det är. Fönstret vägrar jag ju ha öppet numera sen spindelincidenten så varför tänder jag ett värmeljus? Behöver jag mer värme? Knappast. Bäst jag blåser ut ljuset igen med detsamma. Men vadå, det var fint i 5 minuter i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0