My tuesday


Har varit ute på en liten promenad med Hazel nyligen. Den blev bara 25 min lång då det var så fasligt kallt ute. Trots att jag hade en tjocktröja och keps på mig så kände jag att ett par vantar och en jacka skulle behövas. Snart kommer snön, usch, haha! Men det är mysigt med vinter också. I alla fall när det är vitt och vackert ute. Men när det töar och är blaskigt så får det gärna bli vår igen, hihi =D

Idag har jag först gjort lite måsten som jag hade. Ringt csn, sökt jobb och fixat en lista på alla jobb jag har sökt (till arbetsförmedlingen) och sen fick vi ett ryck och började rensa mammas och pappas garderober plus linneskåpet. Så nu blev det ett par hyllor tomma som jag kan fylla ut med ännu mer av mina kläder ;o)

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag smörja in mig och krypa ner i pyjamas för att se på Idol. Det är den här biten som är tråkig. Audition och final brukar vara det enda jag tittar på men nu har jag inget bättre att se så jag kollar på kvartarna också.
Nej nu ska jag se till att få arslet ur om jag ska hinna bli klar till Idol börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0