Lördagsunderhållning


Okej jag ljög lite i förra inlägget. Jag kör inte aldrig cardio. Jag går ju på spinning och dans en gång vardera i veckan. Och imorgon 11.30 är det dags för spinning igen =)

Tidigare ikväll fick jag ett ryck och började rensa papper och skit jag har samlat på hög i bokhyllan. När man bor så trångt som jag gör hemma hos föräldrarna så finns det inte riktigt plats att göra av sakerna. Då hamnar dom på hög och man hittar ingenting. Men nu har jag rensat och slängt massor. Efter pizzan och en dusch fick jag ryck igen och började rensa all skit som ställts uppepå ett "skåp" som står i mitt rum. Nu är det ordning och reda igen (för ett tag i alla fall) och dessutom är det dammfritt. Lördagsunderhållning på hög nivå ;o)

Nu ska jag se om det möjligtvis går någon bra film på tv ikväll. Annars har jag nån film liggandes som jag inte sett än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0