Kvällspromenad i solen


Älskar naturbilder!

Än känns det inte riktigt som höst ute. Speciellt inte ikväll. Det är i skrivande stund 20 grader ute och jag har nyligen varit ute på en 45 minuterns promenad med Hazel. Gick en kort runda på straxt över 3 km men vi gick i långsamt tempo och njöt av naturen och solen.

På vägen hem gick jag förbi en lekpark där det var två flickor och en pojke runt 6 år gamla. När jag hade gått förbi sprang dom ikapp mig och ville hälsa på Hazel. Och ni vet ju hur små barn är, en miljon frågor ska ställas.

Vad heter den?
Vad är det för sort?
Hur länge har du haft henne?

Är det din första hund?

Sen frågade den ena flickan hur gammal Hazel var och jag svarade 1½. Då frågade hon hur gammal jag var och jag svarade 23. "Oj då är ju du gammal" svarade hon. Haha. Det var det roligaste. Hade jag mött en pensionär hade jag var en ung jänta i dennes ögon men för en 6 åring är jag väldigt gammal =D

Efter att dom fått hälsa, klappa och mottagit en del pussar ifrån Hazel gick vi vidare hem.
Nu ligger jag här nyduschad och väntar på att klockan ska bli 20.00 då det börjar en dokumentär på femma om Nadya Suleman, ni vet hon som fick åttlingar. Kan kanske vara intressant att titta på tänkte jag. Men medans jag väntar ska jag slänga ihop ett litet kvällsmål =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0