Klockan är ställd


Har börjat köra med mittbena igen efter 4 år med en sned. En liten bit till så får jag kvar luggen bakom öronen. Ska bli så skönt när den är så lång att den kan sättas upp i en toffs med resten av håret, men det lär ju dröja ett tag...

Jag känner mig tillräckligt frisk för att köra coren imorgon, men den börjar klockan 10. Hur ska jag orka upp? Jag ska göra ett försök och klockan är ställd i alla fall. Jag skulle verkligen behöva coren imorgon efter kvällens pajfrossa. Äpple/päronpajen jag gjorde var sjukt god och jag tror jag jag åt mer än halva pajen själv medans mamma och pappa fick dela på resten *oops*, hehe. Men det var supergott att ha päron i också istället för bara en vanlig äppelpaj. Varför har jag inte tänkt på det tidigare?

Nu ska jag försöka somna tänkte jag. Känner mig inte så trött så det kommer nog bli svårt men jag lär ju försöka i alla fall om jag ska orka med att åka till gymmet så tidigt imorgon.

Godnatt på er. Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

hihi, jag tycker att jag fått sovmorgon när jag vaknat vid halv 9 liksom ;D Men så är jag ju van att måsta stiga upp 5 varje dag också!

2009-09-19 @ 09:16:23
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

Behöver du en ny design? Isåfall har jag kommit rätt :) Jag gör proffsig & snygga designer efter dina idèer (ger gärna förslag) för bara 90kr! Du kan se designen i min blogg, som jag har gjort.



Om du är intresserad så kan vi diskutera mer genom att du mailar mig till [email protected]

2009-09-19 @ 11:23:22
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0