I drömmarnas land


Jag är inne i en drömperiod just nu. Eller drömmer gör man väl alltid men alla gånger minns man inte vad man drömt om. Men i ett par veckors tid har jag drömt tydliga drömmar varje natt som jag sen minns när jag vaknar. Drömmar om allt möjligt med massa olika människor jag har kännt en gång i tiden men även människor jag inte ens träffat. Igår drömde jag om mitt ex och hans bästa vän. Inatt drömde jag att jag gick i skolan och var på klassresa med en gammal väns lillasyster som körde runt alla oss andra som var onyktra på ett bilflak. Och bloggerskan Kissie var med. Och hon hade klippt håret kort och färgat det brunt. Varför drömmer jag detta? Hur kommer Kissie in i bilden? Var det för att jag såg klippet från när hon var med i Vakna med the Voice häromdagen? Skumt är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0