Hemmaträningen börjar nu

Nu ni. Nu är det en ny vecka och nya tag ska tas. Jag har ju slutat träna på Sats men jag slutar inte träna alls för det. Jag kommer kämpa vidare med hemmaträning. Promenader och joggingrundor, fast när det blir vinter klarar inte mina lungor av att springa. Men ju bättre kondis jag hinner få innan kylan kommer desto bättre kanske det går.
Sen har jag min steppmaskin som jag ska börja använda igen. Styrkan kommer ju inte bli som förut men jag ska göra så gott jag kan. Armhävningar, dips, situps, benböj, utfall mm. Överkroppen kommer bli smal och ful men benen kanske för en gångs skull blir lite smalare. Överkroppen ska ändå täckas med tjocka tröjor i vinter =P

Det kommer bli svårt, väldigt svårt. Att ta sig för att göra detta hemma är otroligt kämpigt. Jag behöver ett gym att gå till för att få det gjort. Hemma tänker man att man ska göra armhävningar och situps men det bli aldrig av. Och blir det av så slutar man efter två stycken för att man inte är taggad och då går det mycket tyngre. Promenader är långtråkiga och springrundor är jobbiga. Men som jag sa, jag ska kämpa. Och med lite peppning kanske det går riktigt bra till och med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0