Godmorgon godmorgon


Vaknade för en halvtimma sen och nu har jag gått igenom mina favoritbloggar. Jag ska straxt gå och göra frukost och senare blir det gymmet. Skulle ju gymmat igår men det blev aldrig av men det spelar ingen roll. Jag ska fortfarande träna idag och imorgon så jag har ändå bara haft 2 vilodagar den här veckan.

Fredagskvällen var mycket roande. Not! Utan dator är jag såå handikappad och inget bra gick det på tv. Så vad gjorde jag? Jo jag satt och löste sudoku hela kvällen. Har en liten bok med massor av sudokun så jag plöjde igenom några stycken. Kanske inte den bästa fredagsunderhållningen men hey, bättre att träna hjärncellerna än att supa bort dom som jag gissar att en del gjorde igår ;o)

Nej nu ska jag äta frulle så jag kommer iväg nångång. Är riktigt träningssugen nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0