Fan!!!!

Den där jävla rymdpromenaden var ju en stor besvikelse. Jag satt uppe och väntade och väntade och efter en timmes försening var det dags. Först ut var det han John Olivas. När han precis hade kommit ut ur kapseln så dog min dator. Perfekt timing. Jag kastade mig över morsans stationära som tar hundra år att starta upp. När jag väl fått på den var det Fuglesangs tur att gå ut i rymden. Men visade dom bilder på det? Nej, dom visade kontrollrummet i Usa. När dom tillslut visade Fuglesang såg man bara hans händer för dom visade bara bilder från hans hjälmkamera. Kunde dom inte visat från nån av dom där kamerorna som satt lite runtomkring dom? Mycket möjligt att dom gjorde det senare men jag gav upp. Besviket stänge jag av datorn och gick och la mig. Där hade jag suttit uppe och väntat och väntat och datorn gick sönder och jag var astrött.

Datorn ja. Varför ska allt gå sönder när man inte har några pengar? Ja nu är den ju inte helt trasig, jag sitter vid den nu men det är bara en tidsfråga innan den är helt död. Den blir nämligen överhettat. Fläkten klarar inte av att kyla ner den längre. Jag har t.om en extra fläkt men det hjälper inte. Inatt när jag satt och väntade på rymdpromenaden blev den så het att jag brände mig på den när jag satte handen under datorn. Och tillslut stängdes den bara av. Snart kommer jag sitta här utan dator och då dör jag. Vad ska jag göra då? Fan fan fan vad jag hatar att va arbetslös!!!!

Nej nu ska jag stänga av den en stund så den får kylas ner lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0