Data igen =D


På förmiddagen hämtade jag hem min dator igen efter en natt på "dataspa". Den har fått en riktig detoxbehandling och är nu ren igen. Nu är den inte alls lika kokhet längre. Vad var problemet då? Jo den var ju full med damm och hundhår. Det låg så packat att fläkten inte hade en chans att kunna kyla ner datorn. Det borde jag ha kunnat räkna ut tidigare för det är ju självklart. Men jag kom inte på den möjligheten förns datagubben var här igår och vi diskuterade datorn. Jaja, bättre sent än aldrig. Den hann ju inte brinna upp i alla fall. Fast det var bra nära ;o)

Kommentarer
Postat av: Zandra - 35 kilo ska bort!

SV: Tusen tack för din kommentar! Det är alltid lika roligt att se att någon tror att man kommer lyckas utöver en själv. Du har så rätt. Vissa veckor kommer gå sämre än andra men livet är ju inte ens dans på rosor. Man får ta en dag i taget! :)

2009-09-05 @ 18:40:31
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0