Dagens tredje grötportion och dagens tredje grötsort

Mannagryn blir god gröt!


I morse åt jag ju grahamsgrynsgröt till frukost. Innan vi åkte till Enköping åt jag en tallrik med havregrynsgröt då middagen mamma gjorde inte lockade särskilt mycket. Sen på vägen hem ifrån Enköping hoppade vi in på affären för att köpa hundmat och då köpte jag en förpackning med mannagryn som jag har varit sugen på hela dagen. Så nu har jag ätit en tallrik med mannagrynsgröt och fy f*n vad gott det var. Det var över ett år sedan jag åt det senast (brukade få det en gång i veckan till frukost på skolan i Malung). Alltså jag hade glömt bort hur gott det är. Det är nästan så jag vill gå och göra en portion till (det blev faktiskt väldigt lite gröt med en portion). Hmm, ska jag? =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0