Dagens träning

~ Rygg
~ Mage


Körde på med rygg idag. Använde lite lättare vikter idag (men bara lite) och fokuserade på att få ordentlig kontakt med musklerna. Körde framåtlutande hantelrodd, sittande kabelrodd, chins i maskin, latsdrag och hypersträck. Och emellan seten gjorde jag situps. Blev nog totalt 130 stycken idag tror jag.
Så nu är jag nöjd med dagens träning.

Imorgon är det äntligen dags för dansen igen. Har ju missat de två senaste veckorna plus att det är ny koreografi från förra veckan så nu är jag taggad =D

Nu ska jag stretcha ryggen lite för det "glömde" jag göra på gymmet. Fy vad dålig jag är. Måste bli bättre på att stretcha efter passen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0