Dagens träning

♦ 45 min Dans

Förra veckan var jag lite besviken för jag tyckte inte att den nya koreografin var lika rolig som dom andra varit. Men jag tar tillbaka det. Idag var det mycket roligare och det gick mycket bättre med dom nya stegen. Dock är det ett steg jag absolut inte klarar av. Det går bara inte ihop i min hjärna. Alla andra verkade klara av det och det är säkert "jättelätt" men är man lika okoordinerad som jag så blir även det enklaste svårt. Jag tänkte stanna kvar efteråt och be dom om hjälp men jag gjorde inte det. Men fattar jag inte stegen nästa gång ska jag göra det. Jag vill ju inte stå still och titta på när dom andra kör på. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0