Dagens träning

~ Biceps

Jag avbokade spinningen. Jag har sån träningsvärk så det känns dumt att träna benen då. Men istället åkte jag till gymmet och körde 40 minuter biceps. Och oj vad jag körde hårt. Körde inte så många övningar men jag satsade på vikten den här gången. Och gissa vad? Jag har äntligen kört med 13.5 kilos hantlarna igen. Även om jag inte körde så många reps så är jag riktigt glad ändå =)
Tänkte skriva ner vad jag kört för en gångs skull. Var nog länge sen jag gjorde det om jag inte minns fel...

Bicepscurl

2 x 10 reps 9 kg
2 x 8 reps 11 kg
2 x 6 reps 13,5 kg =D

Koncentrationscurl
3 x 7 reps 10 kg

Kabelcurl
3 x 7 reps 30 kg

Bicepscurl
2 x 8 reps 11 kg

Jag har alltså totalt kört 85 reps på vardera arm + 21 reps i kabeln (tvåhandsfattning). Tror ni det kommer att kännas imorgon? ;o)

Welcome back baby ;o)
(Skulle tagit en ny bild nu men jag kan inte ta en själv med pappas systemkamera och lillebror sover så det får bli en annan dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0