Dagens träning

~ 45 min spinning
~ Ben + Rumpa


Vilket härligt spinningpass. Det var en ny tjej som hade det som kommer ha det varje söndag från och med nu. Hon var jättebra och passet var kanon. Dock hade jag satans ont mellan benen under hela passet. Jag har suttit lite lågt tidigare så den här gången höjde jag sadeln lite vilket resulterade i att musen kom i kläm, haha. Ändrade jag tillbaka höjden då? Nej. Man vill ju inte stanna när man kommit igång. Så jag satt där och plågades =S

Efter spinningen körde jag lite styrka för ben och rumpa. Knäböj i smithmaskinen (bara stången), benpress (30kg), sittande (20kg) och liggande (17,5kg) lårcurl var övningarna. Repsen var 3 x 10.

Kommentarer
Postat av: Zandra - 35 kilo ska bort!

SV: Tusen tack! :)

2009-09-06 @ 13:16:47
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0