Dagens träning

♦ Axlar
♦ Triceps


Det gick riktigt trögt på gymmet idag. Var inte så där jätte peppad men tvingade mig själv ändå. Hade det var en månad tillbaka i tiden hade jag inte åkt dit, för att träna när man inte är peppad blir bara pannkaka. Men nu har jag bara 3 dagar kvar på sats så jag kör ändå. Bättre omotiverad träning än ingen träning alls just nu.

Träningsvärken från igår är inte rolig. Ju längre dagen går desto mer ont gör det. Benen är riktigt stela och när jag går ser det lite ut som att jag har skitit på mig, haha. Men men, det går ju över =oP

Kommentarer
Postat av: Anneli

Yes det är det, tack :) Köpte den för säkert ett år sen men har aldrig använt den förrän nu. Bra när man kan fynda i sin egen garderob ;)

2009-09-21 @ 20:15:21
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0