Dagens träning


Dagens träningsbyxor. Gud, jag skulle kunna
döda för dom där benen! Om man ändå såg ut så..

♦ 45 min spinning
♦ Ben & rumpa
♦ Bröst


Förra söndagen gick det trögt att cykla men idag var jag på topp igen. Otroligt skönt var det. Sen körde jag styrka efteråt som vanligt. Idag körde jag lite extra tungt eftersom det är sista dagarna nu innan jag slutar på sats. Jag undrar om jag kommer kunna gå imorgon ;o) Brösten kommer garanterat värka, dom gör det redan nu. Måste stretcha brösten hundra gånger till idag så jag inte är totalt död imorgon för då blir det extra jobbigt att köra armar som jag har planerat. Nu är det hårdträning varje dag fram till onsdag som är min sista dag. Sen är jag on my own. Fan vad det kommer vara svårt att träna utanför gymmet. Vilket utmaning jag står framför. Hur f*n ska detta gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0