Dagens skräckupplevelse

När jag och mamma skulle åka och handla tidigare idag såg jag en orm på tomten. Den slingrade sig ner mot grinden så jag vågade knappt gå till bilen. Fy vad äckliga dom är. Lååång var den och slingrade sig så där äckligt med kroppen. Min största rädsla är ormar. Ser jag en orm bara på tv:n så drömmer jag mardrömmar om dom. En gång när jag var tillsammans med mitt ex så drömde jag att det var ormar i sängen. Jag (i sömnen) flög över honom och studsade upp ur sängen och över till en stol samtidigt som jag skrek "det är ormar i sängen". Exet bara skrattade åt mig medans jag gick och la mig igen.
Får se om det blir nå mardrömmar inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0