Dagens I-landsproblem

Jäkla smart jag var då. Hela dagen har jag tänkt att jag ska träna ikväll istället för på dagen som jag brukar. Så kommer jag på att jag ska ju till Enköping ikväll för att besikta brorsans bil. Ibland fungerar inte hjärnan som den ska.

Men ibland fungerar den inte till det positiva. Jag har ju hela tiden sagt att min sista dag på Sats är på onsdag, imorgon, men så kom jag på idag att det är ju den 24:e på torsdag så jag har fått en extra dag nu på gymmet. Passar ju bra då eftersom jag inte kommer träna idag. Då får min tisdagsträning bli på torsdag istället ;o)

Ikväll eller imorgon bitti kommer jag bjuda på en chock, haha. Ikväll blir det nämligen makeover för min del ;o)

Nu ska jag skala potatis. Blir fiskpinnar och potatismos till middag, mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0