Dagens andra träningspass

~ 45 min dans

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte men jag hade fått att det var ny koreografi för två veckor sen helt om bakfoten. Det var ju ny från och med idag. Så klart. Det är ju första veckan i september nu, varför skulle dom byta mitt i en månad? Dumma mig! Haha!
Men det var bara bra för då har jag ju inte missat premiären för den nya koreografin vilket var tur. Den nya var rätt svår och confusing för en orörlig människa som mig. Var inte lika rolig som dom innan måste jag faktiskt säga. Flera gånger stod jag bara och tittade på och fattade inte alls hur jag skulle göra vissa steg och rörelser. Men efter några gånger släpper det väl hoppas jag.
Suck att jag ska va så okoordinerad =/

Jag innan passet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0