Årsförbrukning tamponger av fel storlek

Jag och mamma var till Willys idag och handlade. När det är dags att köpa sköljmedel, schampo, balsam och såna grejer är det billigare att köpa det där än på Ica här hemma. Så skulle jag köpa tamponger. Jag hade redan två paket normal hemma men dom kan jag bara använda första dagen på mensen i princip. Sen är det mini som gäller. Det var alltså dessa jag skulle köpa. På Willys hade dom fyrpack och det är ju perfekt tänkte jag. Billigare och så behöver man inte köpa nya på ett tag. Så när jag nu stod och skulle packa upp dom och hälla dom i en fin liten "menslåda" som jag har alla såna skydd i så ser jag att jag köpt normal. Så nu har jag alltså 6 förpackningar med normal som jag knappt använder. Lär ju inte behöva köpa fler såna på nåt år. Ibland har man helt enkelt inte huvudet med sig...


Kommentarer
Postat av: kusse

gå in på länken!



http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2474429

2009-09-11 @ 08:57:20
Postat av: kusse

Ja, äckligt!

Nej det var inte du utan Marielle! =)

2009-09-11 @ 09:45:49
URL: http://www.metrobloggen.se/LD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0