Vilken "underbar" dag

Jag skippade joggingrundan idag. Men man vet aldrig om jag får nått ryck senare. Har i alla fall varit duktig och pluggat ett par timmar idag. Man måste ju passa på när vädret inte är det bästa...

Har även gullat med valparna massor idag. Dom är ju så sjukt söta. Vill behålla allihopa =o(


Nu sitter jag och väntar på mat. Magen börjar skrika men så sugen är jag inte. Lövbiff, potatis och bea-sås står på menyn. Hatar lövbiff när man bara steker den. Torr och seg blir den. Fattar inte hur resten av familjen kan tycka det är gott. Själv använder jag bara lövbiff till grytor och wok. Bea-sås är ingen höjdare det heller.

Fan vad jag är gnällig idag känner jag. Men vafan, ibland får man väl va det å, eller hur?
Nej nu ska jag bespara er ifrån mitt dåliga humör. Jag återkommer när jag är gladare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0