Utlåtandet ESC


Sverige - Har aldrig gillat låten och den blir knappast bättre ju mer man hör den. Opera är inte min grej.
Turkiet - Tjejen kanske skulle prova att konditionsträna så att hon kan sjunga utan att flåsa sönder micken.
Danmark - Låter som Ronan Keating
Norge - En av de två favoriterna jag har
Frankrike - Jag vet inte vad det är med franskan men jag klarar inte av att lyssna på språket.
Finland - Den andra favoriten. Dock måste jag tillägga att det REDAN FINNS EN E-TYPE!!!!!

Sammanfattningsvis så är det som vanligt. Mycket skit och nån enstaka bra. Det var bättre förra året.

Måste också säga det att Shirley Clamp är ju klockren. Så jävla skön med sina kommentarer. Hon är helt klart det bästa med årets ESC =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0