Utbildningskontroll

Imorgon har jag utbildningskontroll, även kallad lilla uppkörningen, med bilskolan. Fatta att det bara är 3 veckor kvar tills jag ska göra teoriprovet och uppkörningen. Fatta att jag kan ha körkort om 3½ vecka. Helt galet!

Dom flesta är jättehemliga med när dom ska köra upp för dom tror det betyder otur, men jag är inte sån. Klarar jag det inte så är det ju knappast för att jag har berättat det för alla. Det borde ju snarare vara tvärtom att man kämpar hårdare just för att man vet att man får skämmas extra mycket när alla får reda på att jag kuggat. Eller varför folk nu inte vill berätta. Men det borde ju vara en extra sporre att alla vet. Vad vet jag. Jag vet i alla fall att jag inte skulle skämmas om jag inte klarar det på första försöket. Det är ju jättemånga som inte gör det. Och varför skulle det vara en dålig sak? Jag har aldrig haft "prov-nerver". I skolan kunde jag inför ett prov ha stenkoll, men när jag väl satt där tog nerverna över och jag fick black out och kom inte ihåg nånting. Sånt händer. Bara att göra om i så fall. Det är inte hela världen =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0