Underbart väder


Underbara Mälaren som glittrar under solens härliga strålar

Idag är det sommar. Okej inte än då men nästan i alla fall. Jag har legat ute i solen och jobbat lite på årets solbränna och jag har allt fått mig lite färg ;o)

Sen fick jag ett ryck och började städa altanen. Sopat bort alla löv, pollen och skakat mattorna. Har även stått i duschen och skrubbat alla plaststolarna med såpa så nu stinker hela jag av det. Men nu är altanen tip top för de kommande middagarna utomhus med invigning ikväll =o)

Jag har även läst lite teori ute i solen. Känner att jag har varit riktigt effektiv idag och klockan är bara tjugo i tre. Planen är att ta en joggingrunda senare men vi får se hur det blir. Beror lite på när det blir middag och hur hungrig jag hinner bli...

Nu ska jag gå och äta en tallrik fil och flingor. Var evigheter sen jag åt det senast så igår när jag var på Ica fick ett paket följa med hem. Barnsligt gott =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0