Torsdag

Kan inte fatta att jag (kanske) har körkort om EN VECKA!!!!
Låg jättetidigt imorse och kunde inte somna om för jag var så nervös. Måtte provet och uppkörningen gå vägen!!

Än så länge går det att sticka ut och springa. Men innan jag har ätit frukost och den har sjunkit så lär det ju spöregna. Jag kan inte springa innan jag fått något i magen. Jag är alldeles för hungrig när jag vaknar på morgonen =oP

Nej nu blir det frulle och sen ska jag plugga. Måste nöta in det sista i huvudet nu. Men såg en sak igår som motiverade mig väldigt mycket extra. Såg att en "viss person" hade körkort. Klarar den personen av att ta körkort så klarar fan jag av det. För den personen är inte den ljusaste stjärnan på himmelen om man säger så. Faller under kategorin "dum blondin". Så nu MÅSTE jag klara av detta!!! =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0