Tisdag

Dagens femte mål. Knäckemacka med makrill. Mums!!!

Idag har jag varit och kollat på en lokal till den kommande klassfesten. Jag har även ringt till Petter och gett honom en muntlig inbjudan. Var riktigt att prata med honom men jag var lite nervös. Det var ju ett tag sen... Det ska bli så kul att träffa alla igen =o)

Kvällen har ägnats åt att lyssna igenom lite ny musik. Det har släppt en del nya skivor nyligen. En del var bra och en del mindre bra. Seriöst, vad har hänt med Eminem? Har brukade ju vara bra. Hans nya skiva suger verkligen.
Sen har jag lyssnat igenom Dead by Aprils debutalbum. Det finns två låtar som är bra på hela skivan. Ren besvikelse måste jag säga...

Jag har även varit duktig med maten dag. Som sagt, fem mål har jag fått i mig. Kan inte bli bättre =o)

Imorgon blir det vilodag. Jag ska till Enköping så jag hinner inte träna. Eller skulle ju hinna med ett pass på kvällen men jag har tränat tre dagar i rad nu så jag klarar mig. Jag ska ägna kvällen åt att plugga istället.

Nej nu ska jag se lite på tv innan John Blund kommer och söver mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0