Skärpning med maten!

Idag har jag återigen haft en katastrofdag gällande maten. Jag började dagen med att äta en bulle som stod på ett fat bredvis sängen som jag lämnade kvar igårkväll. Sen åt jag en tallrik med mjölk och flingor samt två bullar till. Sen åt jag två skivor lingongrova med ost. Sen blev det en bulle till och kort därefter åt jag tre bullar igen. Och nu har jag precis ätit upp en tallrik med fil och flingor, fast jag inte ens var hungrig.
två tallrikar med flingor, två skivor bröd och sju bullar har jag ätit idag. Jag är inte nöjd. I headern står det "vägen mot ett snyggare, hälsosammare jag" och ja jag har blivit hälsosammare när det gäller min träning. Men när det kommer till kosten är jag inte så hälsosam alla gånger. Skärpning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0