Rensning


Har suttit och rensat ut gamla oanvändbara nummer i mobilen. Man samlar ju på sig några genom åren och speciellt jag som har flyttat runt en del. Hittade gamla nummer ifrån Oskarshamn som jag knappast har någon nytta av idag. Och nummer ifrån Malung som t.ex. vårdcentralen, prästen Lennart och nån lärare som man knappast har kontakt med nu efteråt.
Hittade även en "Emma" och tänkte vem f*n är Emma? Jag känner ingen Emma. Så slog jag numret på eniro och hittade en adress i Oskarshamn. Efter mycket tänkande kom jag tillslut på att jag jobbade med en Emma när jag bodde där nere. Vilket minne man har =o/
Har också lyckats få in två "Magnus Rapp" och har ingen aning om vilket nummer som är nytt. Typiskt mig. Men mamma har säkert det "rätta".
 
Men nu har jag i alla fall (nästan) bara aktuella nummer i mobilen. Det går ju som lite fortare då när man ska leta reda på nått nummer =o)

"Söndagsnöje på hög nivå, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0