Regn, regn och ännu mera regn

När det väl började så verkar det inte vilja sluta. Gissar att det kommer hålla i sig hela kvällen. Om det blir regnfritt en stund ikväll kommer jag nog ge mig ut på en joggingrunda. Kollade ut en strecka igår på eniro som är 5,5 km lång. 1 km längre än vad jag brukar springa. Tror det blir lagom till att börja med. Men som sagt... vi får se hur det blir med regnet. Annars springer jag i morgon istället.

Ikväll blir det köttbullar, potatismos och brunsås till middag. Satana vad gott det ska bli =oP

Nu ska jag plugga lite. Jag måste ju underhålla hjärncellerna så jag inte glömmer bort allt inför provet. För nu är det inte långt kvar. 2 veckor idag =o)

Bjuder på en nakenchock också. Eller räknas det bara som nakenchock om man är kändis? Aja, här är jag i alla fall =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0