Övningskörning


En timmes plugg vart det, sen ledsnade jag... typiskt =oP

Har precis kommit hem efter en liten biltur. Har lämnat lillebror i Bro och sen har vi flängt runt på diverse mataffärer. Jag övade på min parkeringsteknik igår på körskolan så idag bestämde jag mig för att parkera mellan två bilar. I vanliga fall ställer jag mig där det är tomt runt omkring men man måste ju öva. Och det gick galant. Eller ja.. lite snett kanske men ändå inom min ruta =oP
Jag har också slutat få motorstopp med morsans bil. Den har varit otroligt svår att lära sig hitta dragläget på. Med körskolans bil har jag aldrig haft några problem. Men nu har jag inga problem med mammas bil heller. Rätt skönt då jag slipper få motorstopp varje gång jag måste stanna i en korsning eller vid ett övergångsställe =o)  

Nu inväntar jag middagen. Magen kuttrar efter mat...

Kommentarer
Postat av: Ida

galant ju !! :)

2009-05-21 @ 20:57:07
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0