Nattens tankar...

Kunde inte somna så nu sitter jag här igen...

Låg och kom på en massa saker som jag inte får glömma bort. Ska kolla upp en grej med onsdagens körlektion. Sen kom jag på att jag har en räkning som jag inte får glömma bort att betala. Sen måste jag kolla upp vart papprena om teoriprovet är nånstans så jag har koll på dom. Man vill ju inte missa något så allt skiter sig.
Jag har nu skrivit en kom-ihåg-lista på datorn (blev visst en här med) så nu borde jag kunna somna utan att behöva oroa mig för att glömma bort detta...

Funderar också över min kropp. Ser ut som en jävla sticka på bilden från idag. Jag vill inte se ut som en sticka! Jag vet att jag inte tränat 100% som jag borde och det gör väldigt mycket. Men den största boven är maten. Jag äter helt fel. Man kan inte växa utan att äta ordentligt. Känns som att jag har slösat bort 5 månaders träning pga fel matvanor. Hur kul känns det då?!

Jag måste komma på en bra planering för det här. För jag måste helt klart ändra mina vanor. Äta bättre och oftare. Jag äter alldeles för lite och alldeles för oregelbundet. 2-3 mål per dag är inte okej. Nej, nu måste det bli skärpning. Frukost, lunch och middag plus mellanmål från och med imorgon.

Kommentarer
Postat av: kusse

ooohhhh! Sicken pingla du kommer bli i de paltorna! <3

2009-05-19 @ 06:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0