Kampsport i en svettig gympahall


Kenny in action (i vitt)

09.20 kom svägerskan och hämtade upp mig för att åka till Västerängsskolan och titta på när Kenny och Ricky tävlade i nån slags ju jutsu (eller vad det var, hahaha). Nå vidare insatt är man ju inte, snarare inte alls, men det var kul att se på. Kenny var så duktig så, hehe =o) Ricky hann vi dock inte se då han tävlade så sent och vi var tvugna att ge oss iväg för att besöka bolaget innan det stängde. Men det gick tydligen jättebra för honom (kom 2:a). Bra jobbat =o)

Det blev också en sen lunch på caféet i Bålsta centrum och lite butiksspan men inga köp...

Duktiga jag sitter hemma en lördagkväll (?!) och pluggar. Det är ju bara 2 dagar kvar nu och jag pluggar ju hellre för mycket än för lite. Men nu har jag pluggat klart för kvällen tror jag. Ska se på Face Off nu på 5:an. Så jävla grym film. Har sett den hundra gånger minst. Efter Dirty Dancing är det den här filmen jag sett flest gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0